Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 094 271 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

CHCEMY KOCHAC I BYC KOCHANYM..

niedziela, 08 lipca 2007 21:10
Skocz do komentarzy
dlaczego???
Dlaczego kochamy?
Dlaczego nagle okazuje sie,
ze ktos jest dla nas najwazniejszy na swiecie?
Ze chcemy
mu powierzac swoje tajemnice,
ze wciaz chcemy byc przy nim,
dzielic z nim radosci i troski?
Bez milosci trudno jest zyc.
Nikt nie chce byc samotny.
Jestesmy glodni uczuc,
chcemy kochac i byĆ
kochanymi.




Podziel się
oceń
0
0


niedziela, 20 kwietnia 2014

Licznik odwiedzin:  6 269  

KTORY TO DZIS MAMY??

« kwiecień »
pn wt śr cz pt sb nd
 010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

OBRAZKI CZEMU NIE??

CZASEM FAJNIE POWSPOMINAC STARE DOBRE CZASY:)

COŚ O MNIE:p

siemka!
jestem Paulina, mam 15 lat i mieszkam w Zielonej Górze.Interesuje sie bardzo muzyka koszykówka (która trenuje od 4 klasy podstawówki), chłopcami (jak kazda dziewczyna w moim wieku)^^ hehe nom i jeszcze wieloma rzeczami ale mi sie nie chc pisac:P

pozdro:*

O moim bloogu

załozyłam ten blog bo bardzo lubie czytac wiersze, sama nie pisze:) kiedys zakochałam sie nieszczesliwie w chłopaku i zaczełam czytac własnie wiersze i przez to polubiłam wiekszosc jest o miłosci:) ma...

więcej...

załozyłam ten blog bo bardzo lubie czytac wiersze, sama nie pisze:) kiedys zakochałam sie nieszczesliwie w chłopaku i zaczełam czytac własnie wiersze i przez to polubiłam wiekszosc jest o miłosci:) mam nadzieje ze wam sie spodoba

schowaj...

MOZE ZAGŁOSUJESZ??






zobacz wyniki

SZUKAMY??

Wpisz szukaną frazę i kliknij Szukaj:

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 6269
Wpisy
  • liczba: 81
  • komentarze: 19
Galerie
  • liczba zdjęć: 31
  • komentarze: 0
Bloog istnieje od: 2494 dni

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Bloog.pl

Bloog.pl